Uw chauffeurs vertegenwoordigen uw bedrijf. Zij spelen een belangrijke rol in de relatie met uw klanten. Mede door hun houding en gedrag besluiten klanten of zij de samenwerking met uw bedrijf voortzetten.
In deze training krijgen uw medewerkers inzicht in het belang van klantgericht werken. Zij leren om te gaan en te communiceren met verschillende type klanten. Zij gaan nog beter begrijpen dat hun gedrag en communicatie van invloed zijn op het imago van het bedrijf. In uiteenlopende omstandigheden weten zij hun professionaliteit te bewaren en effectief te communiceren.
Trainingsprogramma- Belang van het klantgericht werken
- Het communicatieproces
- Klantengroepen (in- en externe klanten, verwachtingen)
- Werken in teamverband
- Representativiteit en beroepshouding
- Mondelinge communicatie
- Luistervaardigheden
- Spiegelen van eigen gedrag
- Klantgerichtheid en service
- Klachtenafhandeling
- Omgaan met stresssituaties, professionaliteit onder tijdsdruk
- Persoonlijk verbeterplan